Förkyld!!

Usch usch usch! Sedan i söndags kväll har jag känt mig risig. Jag gick på nattpass i söndags och jobbade hela natten. När jag väl kom hem låg jag i sängen i 24 timmar och gick endast upp för toabesök och för att samla alla mina krafter för att gå ut med hundarna. Med 39,5 graders feber, halsont, hosta och idag kräkningar har jag varit i princip sängliggandes i fyra dagar. När ska det ta slut?? Jag som inte varit sjuk på minst 5 år....Nu tycker jag synd om mig själv.....Lakrits har varit lite pipig då han har svårt för att vara passiv och ligga i sängen med mig alla dessa timmar per dygn så han har fått följa med Jimmy till jobbet igår och idag. Lakrits har säkert charmat kunderna till att köpa en bil!

På fredag kommer en sändning med hundvagnar! Ska bli så kul att se vad det blir för något denna gång! Såklart glömde de skicka tre av dem så de kommer en vecka senare....Tyvärr kommer inga svarta vagnar =( de är slut i lager sedan länge och fråga mig inte varför min leverantör inte får in dem i lager igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0