Lånehunden Puma

Just nu har vi en lånehund hemma: Puma (Lilletass Rageing Rose). Hon ska utställningstränas inför debuten på Malmö int. utställning 20 mars. Jag ska ställa henne. Jag ställde även hennes rumskamrat Ninja (Lilletass beyonce Knowles) i september på Sofiero. Eftersom mitt absoluta största intresse är chihuahuor och utställning så är svaret JA! när hennes matte Ina frågar om jag vill träna och ställa ut henne. Puma anpassade sig snabbt i vår lilla flock. Hon är tuff och tar för sig.



Idag har jag haft lite grooming här hemma. Hundar badade, snoppar ansade, öron tvättade, klor klippta, tänder borstade mm. Till och med Puma åkte in i duschen samt fick klorna klippta! Efteråt fick alla tre springfnatt....


Efter springfnattet hjälptes killarna åt att värma varann i sitt kohus...
Syskonkärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0