Nya modeller!

Jag har beställt hem två nya modeller av hundvagnar som jag har tänkt testa. Verkar de bli populära så behåller jag dem annars skippar jag dem i sortimentet och håller mig till de gamla.

Enkelvagn Premium:

Denna kommer om ca en vecka i färgen marinblå och en i grått. Jag har ingen bild på den gråa och vet inte heller om den är ljus- eller mörkgrå...vi får se helt enkelt! Priset kommer vara 1600 kr.

Fakta:
Vagnen skall vara större än mina andra enkelvagnar.
Öpnning både fram och upptill.
Ventilationsnät fram och upptill.
Fjädrande framhjul.
Bakhjulen går att låsa så vagnen inte kan rulla iväg.
Förvaringskorg undertill.
2 mugghållare med fack mellan.
Hjulen är ca 20 cm i diameter och går lätt att köra i gräs och lättare terräng.
Maxvikt är 18 kg (tar 3 kg mer än den andra renkelvagnen!)
Burstorlek i cm: 61x35,5x56 (ca 12 cm längre än enkelvagnen inkl. regnskydd!)
Lätt och snabb att fälla ihop!
Pris: 1600 kr


Väskvagn:


Denna marinblåa väskvagn får jag hem om ca en vecka. Denna väska ska gå att ta av och använda just som väska! Vad priset på denna kommer att bli har jag inte bestämt mig för ännu utan jag vill se vagnen i verkligeheten först...
Som det ser ut är väskan helt tät, utan små hål så har du en liten "utbrottstjuv" så lyckas han/hon inte ta sig ut!

Fakta:
Bromsar på bakhjulen så vagnen inte kan rulla iväg.
2 st mugghållare.
Justerbart axelband till väskan.
Fack runtom väskan som man kan förvara saker i.
Maxvikt 13,6 kg
Väskans mått i cm: 51x30,5x30,5 cm
Kan användas som vagn, väska, car seat eller hus att sova i.


Är Du intresserad av någon av dessa tre vagnar? Kontakta då mig på [email protected] eller 0708-857135
sms:are och prutare undanbedes! Köparen står för frakten. Vill Du så är du välkommen hem till mig för att titta och testa vagnen du är intresserad av.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej igen!



Jag skulle gärna vilja ha den marinblå eller den grå enkelvagnen (premium). Kan du meddela mig om hon med den camofärgade vagnen inte vill ha den? Så kan jag välja mellan dessa? Men det lutar mest åt denna nya modell eftersom att det var den modellen jag först ville ha. Får man med regnskydd till dessa nya vagnar? Kan jag få vänta med att bestämma mig vilken jag vill ha tills jag sett hur den grå färgen ser ut? Eller måste jag bestämma mig nu innan fler blir intresserade, för att få en vagn?



Tack på förhand!



Mvh Sofia

2011-02-14 @ 00:10:50
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förlåt, det blev lite luddigt. Jag skulle helst vilja ha den camofärgade. Om du kunde höra med henne om hon fortfarande vill ha den? Annars tar jag gärna den marinblå eller grå.



Mvh Sofia

2011-02-14 @ 00:39:12
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺

det ser mycket bättre ut en de vanliga tråkiga vagnarna :D

2011-02-14 @ 00:58:03
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Ja, det vore snällt om du kunde höra med henne så fort som möjligt så jag annars kan bestämma mig mellan den marinblå eller den grå vagnen.



Mvh Sofia

2011-02-14 @ 12:09:38
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej, nu har jag velat färdigt. Jag skulle gärna vilja ha den grå vagnen, även fast jag inte har sett bilder på hur den grå färgen ser ut. Hoppas att jag är först på den! :)



Mvh Sofia

2011-02-14 @ 12:49:55
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg! =)



Den stora strollern som kostade 2600 (ca) finns den med dubbel bur?



Kan man köpa regn skydd separat?



Mvh

Natalie

2011-02-14 @ 20:25:52
Postat av: Natalie

Glömde skriva min adress... =)

2011-02-14 @ 20:26:35
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0