Examen!!!

På fredag tar jag examen och blir då Leg. Sjuksköterka!!! Tjohooo! Jag har fått jobb och börjar på ortopeden i Lund torsdagen den 20 januari. Jag ska jobba natt vilket betyder att mina älsklingar slipper vara själva! När jag jobbar är Jimmy hemma och tvärtom! Så jäkla härligt! Dessutom har jag en veckas ledighet var 5:e vecka!

Detta skall firas med släkten! Tyvärr fick jag just reda på att mamma är 24 timmar försenad hit med flyget då det är snöstorm i New York =( Om vi har tur hinner hon precis i tid till min examenshögtid i kyrkan. Vi håller tummar och tassar här hemma!

Efter 3 års slit och endast två omtentor är jag äntligen färdig!!!! Nu ska jag bara jobba ett år för att sedan vidareutbilda mig till antingen barnmorska eller ambulanssköterska. Tankar om USA börjar redan ta form i mitt huvud då vi planerar att flytta dit i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Jane

Grattis!!! =)

Stort Grattis även till ditt jobb!

Jag jobbar själv natt i vården. Superbra när man har hund (o barn) =D



Önskar dig Lycka till!!!



/Jane

2011-01-12 @ 16:29:44
URL: http://www.freewebs.com/janemicke
Postat av: Lena

Tjohooooo Grattis tjejen, välkommen i gänget.

Kram

Lena och Killarna

2011-01-12 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0