Grattis Mr Jackson!!!

Den 2:a januari fyllde Mr Jackson 4 år! Detta firades inte då hans matte helt glömt bort hans födelsedag.....Jag hade endast skolan, examinationer och examen i huvudet. Så dåligt samvete jag fick när jag sen kom på det (tack vare min mamma som skickade grattis-sms). Fast Jackson vet ju inte riktigt själv om att det var hans Dag. På födelsedagen fick Jackson sitta själv hemma då jag var i skogen med Lakrits och Angelica och hennes hund Tindra. Jackson var hemma för att han inte gärna är ute i kylan och jag kände inte för att bära på honom....Stackarn var alltså lämnad ensam på sin stora Dag! Usch, vilken matte jag är!!! Hursomhelst så firade vi lite idag. Han fick oxstrupe, torkad lever och en grissvans. Det var mycket uppskattat och det knaprades och smaskades så det stod härliga till!


Jackson -Chi Dogomania föddes i Polen för fyra år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0