Pirrigt!

Jag gor ett forsok...forsta gangen jag skriver pa en Macbook air....som inte har svenska bokstaver....
Imorgon borjar allvaret! Da borjar jag mitt nya liv och nya karriar som Leg. Sjukskoterska!!! Kommer jag att kunna sova nagot alls inatt??
Mamma bllev utskriven fran sjukhuset idag! Hon tjatade sig till det i princip sa nu far jag ta hand om henne.
Skont att hon kom hem ar aven att dogsen slipper vara hemma sjalva och nu har sin "momo" som tar hand om dem och ger dem sallskap.
Nu till nagot annat: Satt igarkvall och tittade pa arets utstallningar och jag ska anmala Lakritsbiten till en massa! Han ar anmald till Malmo i mars och ska anmalas till Tvaaker, Vaxjo, Hassleholm, Sofiero, Stockholm hundmassa mm. Jag funderar aven pa WDS i Paris....men det ar val lonlost att overtala maken till en weekend i Paris.....
I september (efter Sofiero) aker vi till USA Kalifornien och da ska Lakrits for forsta gangen fa folja med! Ska kolla om det ar nagon utstallning dar da. Jag stallde ju ut Jackson i Santa Barbara i somras. Det var hans sista utstallning nagonsinn och han fick en 2:a plats i oppenklassen! Duktiga killen som skotte sig ypperligt!
Enbacken My-Black-Sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0