Praktik inför framtiden

Snart ska jag ha lite praktik- i valpning! Beräknad till nästa helg är min absoluta favorit Ninja. Om jag inte jobbar ska jag vara med och hjälpa valparna till världen! Ska bli så kul!

Om ca tre veckor ska Skrållan (Amqus kennel) valpa och då ska jag även vara med (om jag inte jobbar).

Detta ser jag som praktik inför framtiden då jag har drömmar om en egen uppfödning...


Bosse som är pappa till Ninjas kommande puppisar.


Ninja och Bosse. Guuud vad jag vill ha en liten tik efter dessa två! Ina och jag håller tummarna för att det blir två tikar...så hon tar en och jag en....


Kommentarer
Postat av: t

2011-01-13 @ 10:43:04
Postat av: Anonym

Jättefina hundar du har !! :D

2011-01-13 @ 10:43:38
URL: http://smaajjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0