Shopping med mamma

Idag har vi haft mor och dotterdag! Vi har gått på stan och shoppat massor! Dogsen fick vara hemma idag men det händer ju att de får följa med i vagnen ibland. Men eftersom vi skulle till sjukhuset och hämta ett intyg samt ta en fika på Kafferosteriet så fick de vara hemma eftersom dessa ställen inte tillåter hundar.....annars är killarna med i princip överallt....

Jag fick ett par rosalila Hunterstövlar som jag önskat mig. Till dem fick jag även fårskinssulor och fleecesockor som matchar till. Mina gamla stövlar har spruckit så det var verkligen på tiden med ett par nya....Otroligt sköna är de! Perfekta vid promenixer med dogsen och i skogen!

Jag köpte en Thomas Sabo berlock, en mops! Sååå söt! Det fanns ingen chihuahua så det fick bli det näst bästa, en mops.

Mamma gick loss i diverse affärer och köpte 4 par jeans, tröjor, en Thomas Sabo berlock, smink mm.

Imorgon är det jobbedags igen och jag är så glad att mamma är här så hon tar hand om vovvarna när jag jobbar. Så skönt att veta att de har sällskap och slipper sitta kissnödiga. När mamma åker tillbaka till USA börjar jag mina nattpass och då behöver killarna inte vara ensamma på lång tid framöver!

En del av allt vi shoppade:


Mina nya fina gummistövlar! Tack mamma!


Fina mopsen!


Jag tänkte köpa svarta men färg är ju så mycket roligare! Alla vill bara ha svart svart (precis som när det gäller hundvagnarna....) denna färg har jag inte sett någon anna ha iaf.


Köpte ett salt och pepparkar i form av mopsar! Urläckra! Jag hade ju tänkt köpa en mops när jag föll för rasen chihuahua och det bidde en Jackson, så mopsar är det näst bästa efter chihuahua. Tyvärr fanns salt- och pepparkaren inte i chihuahua så...




Mamma


Man blir trött av att shoppa. Mamma vilar ut på soffan med Jackson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0