Shopping!

Igår var vi på hund och shoppingkväll. Lakrits fick följa med för en gångs skull eftersom Lorettah inte skulle ta med Morris (Lakrits värsta fiende och vise versa...). Lakrits hade skitkul och lekte som tusan med kompisen Leo och de andra hundarna. Jackson visade sin rasistiska sida och skällde ut en kinesisk nakenhund....
Jag köpte ett fint svart namnhalsband till Lakrits och ett blått namnhalsband till Jackson samt tre "pipisar". Mamma shoppade lite namnhalsband till sin hund och en vänninas hund. Kvällen var rikktigt trevlig. Efteråt åkte vi hem till Nina och Patrik. Där lekte Lakrits med sheltien Holley. När vi väl kom hem så var dogsen utmattade....somnade på soffan direkt!

Lorettah tog en del bilder under kvällen som jag kanske "snor" och lägger in på bloggen under helgen.


Pysselverkstad: Linn, mamma och jag sätter ihop bokstäverna till namnhalsbanden. Halsbanden inkl bokstäver kostade endast 100 kr!!!! FYND!



Imorse monterade jag en hundvagn till en kund som senare kom och hämtade den. lakrit hopade in direkt och la sog tillrätta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0