Bortsprungen chihuahua i Lund?

När jag var på väg till jobbet ikväll vid 20:30 tiden såg jag en beige korthårig chihuahua komma springandes i full karriär mellan Universitetssjukhuset och Allhelgona kyrkan i Lund. Hunden såg skrämd ut och den hade inget halsband. En bil fick bromsa kraftigt för att inte köra på den skrämda vovven. Linda som körde bilen jag satt i bromade in men jag hann ej ut för att ta fatt den. Linda körde, efter att hon lämnat mig på jobbet, och letade efter chihuahuan men kunde inte finna den.

Jag hoppas det inte hänt den något och att den hittat hem igen. Matte eller husse är säkert jätteoroliga...

Kommentarer
Postat av: Sophia Lundquist

Jag träffade en beige, korthårig chihuahua som gick runt på Gamla Dalbyvägen i morse klockan 08:30, alldeles i början av vägen direkt efter cykelbanan från Gastelyckan i Lund. Någon som saknar en chihuahua?

2011-08-18 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0