Dujtiga!

Denna helgen jobbar jag och det betyder att jag sover hela dagarna. Hundarna är så duktiga och sover med mig i sängen hela dagen. Puma har lärt sig våra rutiner nu. Hon är inte störig och väcker mig utan nannar vid min sida hela dagen. Jag vaknade vid 12:30 tiden och gick på toa så då passade jag på att rasta hundarna i max fem minuter så de fick pinkulira, sen nannade vi vidare! Puma höll sig hela tiden och var sååå duktig!

Igår gick vi en långpromenad vid Öresundsbron. Det var ett tag sedan sist vi gick där. Vi var väl ute i 1 1/2 timme och efter detta gick vi till hundklubben där det nu är schäfer SM, för lite miljö/skällträning och det gick utmärkt! De skällde inte så mycket. Jag kan garantera att mina tre vovsingar var de minsta på klubben...

Här är lite bilder och filmklipp från vår promenad:


Tång luktar gott....


Mums...vad är detta..?


Åååh...det luktar så härligt dött och unket. Något jag måste rulla mig i kanske??


Va, pratar du med mig?


Puma heter jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0