Miljöträning

Puma har verkligen fått vara med om mycket den tid jag passat henne. För två veckor sedan var hon med mig i Tvååker på utställning, Ullared och Halmstad. Denna veckan har hon fått gå i stan, varit med på caféer, affärer, långpromenader, grillkväll, resturangbesök, kanottur, åka buss mm. Hon har träffat en massa nya människor och hundar. Hon har klarat allt galant och är aldrig rädd eller osäker. Puma är lätt att ha med sig och det har faktiskt inte varit  jobbigt eller någon större skillnad att ha henne med sig också när jag även har med mig mina killar! På måndag kommer Ina och hämtar henne men hon får gärna stanna ett tag till....eller för alltid....


Puma och Jackson väntar på bussen. Finns det hjärterum så finns det stjärterum...


Åker buss


Puma värmer sig....hon ville inte komma ut sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0