Nybadade

Nu är killarna nybadade. Lakrits måste ju vara fin i pälsen till på lördag! Normalt ser han ut som en stor fluffboll när han torkat efter badet men denna gången tog jag i lite Fructis hårinpackning eftersom mitt Espree balsam är slut. Hoppas detta hjälper....jag vill inte ha en stor fluffLakrits med mig som ser ut som han väger 4 kg....jag vill ju han ska se så liten ut som möjligt med tanke på hur stor han redan är....

Tänderna blev borstade med. Nu ska jag bara låna tandskrapan av Linda och ta bort det sista med samt klippa klorna så är Svarteman redo för Tvååker.

Inatt går jag på nattpass och slutar fredag morgon, då hämtar Linda mig direkt efter jobbet kl 07:15 och så bär det iväg mot utställningen. Jag får sova i bilen på väg upp. Det blir ju inte så många timmars sömn men vad gör det när man ska få göra något kul! Linda ställer Milli på fredagen och lördagen men jag ställer endast lördagen. Jag vågade inte chansa på att anmäla till fredagen med då jag med stor sannolikhet inte kommer att komma i tid då hanarna alltid är först in...


Bäst att ligga nära varann så är det lättare att hålla värmen efter badet...

Ses vi i Tvååker??

Kommentarer
Postat av: Momo

Lycka till Jenni & Linda med era fina voffsingar!!!

Varma halsningar from SoCal o Momo.

2011-07-13 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0