Shoppa till vovven på nätet

Det finns en del shoppar på nätet där man kan shoppa finfina saker till pälsklingen på nätet. Jag har handlat från några stycken och är nöjd! Det finns mest roliga saker för mellan-små hundar men man kan hitta finfina saker till de stora vovvarna med!

Här är shoppar jag handlat från:

www.all4dogs.se
Katarina (min vän) har denna shoppen. Vet ej om den i nuläget fungerar att handla från men hon säljer bla Theo (ett isländskt märke av mycket god kvalitet!) Fatboy och lite annat smått och gott. Vill ni ha Theo-kläder så mejla mig så får ni hennes nummer. Hon har alla Theos modeller.

www.poshpooches.se
Min absoluta favorit-webshopp! En massa kul att välja mellan. Där har jag köpt både hus, kläder, halsband, flytväst, kyldyna....Bra priser och bra service! Sakerna skickas från Scottland men trots det är frakten billig! Trevlig websida!
Rekommenderas!

www.lechien.se
Här har jag handlat några prylar till Jackson. Roligt är att man alltid får en liten present typ en tuggsko eller liknande, det uppskattas!


Några andra webshoppar (som jag inte handlat från ännu):

www.spoileddog.se
www.doggie.se
www.dogglas.se
www.finahund.se
www.dobaz.se
www.pupstore.se
www.hundskafferiet.se


Ed Hardy tröja fån www.all4dogs.se
Det prickiga huset i bakgrunden är från www.poshpooches.se


Flytväst och kyldyna från www.poshpooches.se


Overaller (Theo) från www.all4dogs.se


Morgonrock från www.lechien.se


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Tack fina du för dina fina ord! Det värmer :D

Kram Anna

2011-07-09 @ 11:48:43
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0