Två enkelvagnar inkl regnskydd till salu!

Jag har två vagnar (enkelvagn inkl. regnskydd, 1600 kr) i lager (säljer endast vagnar i lager och tar inga beställningar). 

Dog stroller för hundar upp till ca 14 kg. Regnskydd, 2 mugghållare med stängbart fack i mellan, framhjul med fjädring, dyna i teddytyg, hake i suffletten för att fästa koppel. "Buren" är 49 cm lång och 36 cm bred. Bakhjulen går att låsa så att vagnen inte rullar iväg.  
Vagnarna har fyra hjul. Vagnen går lätt att köra i gräs och i lättare terräng. Lätt att fälla ihop.
Perfekt till utställningar eller varför inte på shoppingrundan?!

Intresserad? Ring Jenni Åkesson på 0708-857135 eller mejla [email protected]

Prutare och sms:are undanbedes!

Bor du nära Malmö för du gärna komma hit och provköra/titta på vagnarna!


Ljusgrå, 1500 kr. Prissänkt 100 kr från 1600 kr pga några fläckar på insidan av sufletten. Se bild nedan.
Observera att vagnen ej är helt monterad på fotot!




Rosa, 1600 kr.



Modellen Heavy Duty Pet Stroller är slut hos min leverantör och har varit det i flera månader. Jag vet inte när jag kommer få dessa i lager igen, tyvärr!


Heavy Duty Pet Stroller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0