Två vagnar till salu!

Det var väldans vad vagnarna gick åt! Jag hann inte ens lägga ut dem på annons...så nu har jag endast två vagnar till salu och det är två enkelvagnar med fyra hjul inkl regnskydd. En rosa och en ljust ljust grå.


Rosa enkelvagn, 1600 kr.


Ljusgrå enkelvagn 1600 kr, nu 1500 kr prissänkt pga små fläckar på insidan av sufletten. Observera att vagnen inte är helt monterad på fotot! Tog denna bild då jag inte tycker att den stämmer överens med produktbilden.


Fläckarna på insidan. Dessa syns knappt på utsidan.

Intresserad? Kontakta jenni Åkesson på 0708-857135 eller [email protected]
Sms:are och prutare undanbedes!
Svarar jag inte i telefonen så lämna ett meddelande så ringer jag upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0