Endast 1 vagn kvar!

Nu har jag endast en vagn kvar i lager! Så passa på nu för jag vet inte när jag får hem fler (men jag jobbar på det....)

1 st grå/limefärgad enkelvagn. Pris: 1600 kr.


Obs! Hjulen är inte monterade på bilderna!



Här har vi en fräck och färgglad enkelvagn! Vagnen känns mycket stabil och buren är rymmlig! Buren går att stänga till 100%, alltså inga hål där din hund/katt kan ta sig ut! Nät/lufthål framtill och upptill. Buren går att öppna uppifrån samt framifrån. Lätt att fälla ihop. Bakhjulen går att bromsa så vagnen inte rullar iväg. Framhjulen är fjädrande och går att låsa om man inte vill att de ska vara svängbara. Lätt att ha med på buss och tåg! I buren finns en rem att fästa i hundens/kattens halsband. Vagnen har två handtag som kan justeras beroende på hur Du vill ha dem. Undertill finns ett rymligt förvaringsfack för vattenflaska, leksaker etc. Maxvikt 22,5 kg! Burens mått är 65 cm lång, 33 cm bred och 61 cm hög. Hjulen är ca 20 cm i diameter.

Frakten betalas av köparen. Bor du nära Malmö får du gärna hämta den hos mig eller så kan jag leverera den vid överenskommelse.

Sms:are och prutare undanbedes!

Kontakta Jenni på 0708-857135 eller [email protected]
Svarar jag inte i mobilen så jobbar jag antagligen, tala in ett meddelande så ringer jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0