On our way!

Nu är vi på väg till Stockholm, Tyresö och skärgården!! Tjohooo!
Som vanligt packade jag i sista minuten och ändå glömde jag lite saker. Att jag aldrig lär mig....Jag kom ihåg det viktigaste i alla fall...mitt huvud! Hundar, man, en hundvagn till en kund, sjöställ, det är med i alla fall!

Nu sitter vi på tåget X2000. Mr Jackson har jag i knät och Svarteman vilar i väskan på sätet brevid. Nu är det semester ett par dagar!


Efter att ha tvättat min seglarjacka idag försökte jag att sätta i livselen igen men det var inte det lättaste då Lakrits ansåg att detta var en skön säng att ta en tupplur på....


På centralen utanför Pressbyrån. Husse handlat vatten och tidningar....Kennel Mini Paws vagn inviges av Lakrits...


Huvudstaden, here we come!


Avkoppling.....


Varför är jag inte förvånad?? Vaktmästar´n tar sig an sin uppgift även på tåget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0