Viltspår

Någon som vet var i södra Skåne det är OK att lägga viltspår??? Mejla mig gärna i så fall! [email protected]

För som jag förstått det hela måste man ha godkännt för detta och att man inte kan lägga ut blod var som helst? Jag vill nämligen börja träna Lakrits till detta då han har ett stort intresse för spår. Vanligt spår tränar vi lite då och då men det vore kul att testa på detta med!

Jag hörde från Hannele K att Lakrits pappa Bobbi har flera valpar som är duktiga på att spåra och även gillar agility. Kanske går det i släkten med energiska och arbetande hundar?? =) Lakrits älskar att få arbeta och få uppgifter!


Jag och mina fina killar!

Kommentarer
Postat av: SANAZ

Gud så duktiga! Det enda mina två orkar bry sig om att spåra är GODIS :D Tjockisarna vägrar röra sig om det inte är för något ätbart :)



Min Rico kommer ifrån honeypajs.se och hans uppfödare brukar ha koll på mycket inom hundar och kanske vet.



kram

2011-06-04 @ 15:06:32
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0