Hundaudition till teaterföreställning i Malmö!

Nöjesteatern söker några små hundar, typ chihuahua, papillon eller pudel till föreställningen Legally Blonde. Jag hade tänkt att gå på auditionen men insåg att det inog nte går.....De vill inte ha en svart hund (Lakrits som hade varit helt perfekt!). Föreställningen börjar 29 september 2011 och då är vi i USA... De söke hundar som är stresståliga, sociala och ljudtåliga, vilket Lakrits defenitivt är! Han hade passat perfekt! Mr Jackson tror jag ryker på att han eventuellt kommer reagera på ljudet. Vi har ju med hundarna överallt och det har hänt att de varit med på lite för högljudda fester med mycket folk och det har de klarat galant! Nöjesteatern söker även en lite större hund typ sharpei, bulldog eller boxer.

Audition kommer att äga rum på Nöjesteatern i Malmö (Amiralsgatan 35) den 28 och 29 mars, kvällstid. Vid anmälan kommer ni att bli tilldelade en specifik tid.

Jag tror att jag ska anmäla Mr Jackson, kanske klarar han det. Husse/matte måste vara med vid alla repetitioner och föreställningar. Det är värt ett försök med Jackson i alla fall!

http://www.legallyblondethemusical.se/hundaudition.html




Kommentarer
Postat av: Jenni

Såg att sista anmälningsdag var 21 mars men jag testade att anmäla ändå. Det funkade. Kanske hör de av sig om audition. Jag och Mr Jackson väntar spänt!

2011-03-26 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0