Tjejbesök!

Idag kom Ina hit och lämnade Mini och Ninja som ska bo hos oss i helgen då Ina är med sin man Kent i Danmark. De ska fira Kents 30 års dag. Jag skulle ha haft Puma med och ställt henne på Malmöutställningen på söndag, men hon löper nu så det går inte....En tik i sitt första löp och en extremt brunstig hane (Lakrits) är ingen bra kombination så Puma får tyvärr missa sin debut =(

Vi började med att ta en promenad till Limhamn och då hittade jag en perfekt rastgård. Den är inhängnad så att små hundar som chihuauhor inte kan rymma! Det är bara en liten glipa mellan grind och staket som man får passa på för de alldra minsta vavvorna. Här är helt perfekt att ha chihuauaträffar. Det finns en bänk i rastgården med om man vill sitta ner. Rasgården hittar Du på Roddaregatan 22-26 i Limhamn.

Väl hemma badade jag alla 4. Lakrits skulle ju ändå få sig ett bad då han skall ställas på söndag så varför inte ta de andra 3 på en gång. Jag kan inte säga att badet var direkt uppskattat.....Mini försökte fjeska sig ur duschen och låtsades vilja kela för att sedan backa ut mellan mina ben....

Nu har vi precis vaknat efter en mysig tupplur på soffan under fleecefilten. Så underbart med hundar på mig, bakom mig och en med mitt huvud som kudde (Lakrits såklart)!!!


Det gick över förväntan att gå med 4 samtidigt! Nemaz problemaz!


Ninja och Mini som kommer springandes på inkallning, i rastgården på Roddaregatan.


Mini-Me (Jacksons "fru")




Några schampoonerade hundar....




Lakrits ser inte klok ut....


Mr Jackson och Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0