Vårpromenad vid Öresundsbron

Har inte skrkivit på ett par dagar då jag jobbat natt och varit såå trött! Nu har jag ledigt fram till måndag kväll! Skönt!

Idag träffade jag Loretta och hennes vavvakillar Morris och Valle + lånehunden Noah. Vi tog en lång promenad vid Öresundsbron tillsammans. Lakrits och Morris som var ärkerivalen "gjorde upp" och kan nu går bredvid varandra och tom leka tillsammans! Hallelulja! trodde knappt mina ögon!

Söta Valle som är nyopererad fick sitta inbäddad i sin vagn och gissa om han var kaxig för det!

Nu är det vååååår! Solen skiner, fåglarna kvittrar och det finns vårblommer lite här och där! Äntligen! Men kallt och blåsigt är det fortfarande....


Morris


Noah




Öresundsbron


Mr Jackson i sin Östermalmspressening...




En Lakritsbit


Noah tycker han ser farlig ut men det är han för söt för....


Morris rullar sig och det var sååååå skönt!




Lakrits


Godistajm killar!


Här i satt nyopererade Valle iklädd sin söta mini-strut-krage


Du och jag matte!


har du något gott?


Jag passade på att träna lite med apporten och Lakrits är så duktig! Han älskar det! Trots de andra sprang omkring och lekte kunde han koncentrera sig hyfsat bra på sin uppgift.




ge mig den tack!




Black or white?


Lakrits sitter "fot" pch Morris vill vara med




Lakrits går till attack....


Killarna hade så otroligt roligt! Jag tyckte lite synd om Valle som fick sitta i vagnen....


Nu tar jag dig allt!




Tack!


Hahaha, kolla deras miner!

 


Jag ger instruktioner?? Visar vilken riktning Morris ska gå åt? Inte vet jag....


Morris.


Lakrits ligger och Jackson försöker förstå att han oxå ska ligga men poletten trillade inte ner där....




Ja, detta blev en bildbomb.....


Kommentarer
Postat av: Bibi

Hej ja skönt nu snart blir det varmare då kommer även min nasse komma ut mera. Jättefina bilder på jättesöta vovvar.

2011-03-17 @ 08:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0