En inlinestur

Igår ställde jag klockan på ringning kl 12 (hade jobbat natt) för att jag och killarna skulle träffa Linda och hennes dogs. Vi åkte en inlinesrunda till Småbåtshamnen och åt en glass. Hon hade chihuahuorna Mini, Milli och Micro och 9 veckor gamla pitbull valpen Ailos med sig. Ailos och Milli satt i hundvagnen och de andra sprang bredvid. Jag hade Jackson i min hundvagn och Lakrits sprang. Som folk tittade på oss! En kille till och med filmade oss med sin filmkamera! Linda tyckte att inlinesen och hundvagnen var två bra köp då hon nu kan motionera sig själv och hundarna amtidigt!


Linda med doggarna.


Öresund


Ailos tigger glass...


Ailos somnade sött i vagnen!


Sen vaknade han när det var dags att flytta över till bilen...


En fullvuxen pitbull får oxå plats i en heavy duty pet stroller! Här sitter Indya och ser ut som om hon är besatt av djävulen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0