Figursydda overaller och toalettpinkande katter!

Idag var jag och fick Mr Jackson mätt då han ska få en fleeceoverall. Han fryser så lätt stackarn! I Kvarnby finns nämligen b.ov-kläder som syr barn och hundkläder (därav namnet b.ov-kläder) efter beställning. Annette som syr har själv fyra nakenhundar, två nakenkatter och en "vanlig" katt. Hon har en massa fina tyger och det var så svårt att välja! Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst till mina killar men måste lugna mig lite. Jag ska först se om Jackson tycker om denna overall och gör han det så kommer det bli fler! Jag vill nämligen ha regnoveraller som är fodrade så båda killarna har till vintern så snön inte läcker igenom. Jacksons måttbeställda overall kostar 150 kr (mycket bra och förnämligt pris tycker jag!) och sedan stiger priset efter storlek på hunden.

Jackson fick hälsa på Annettes fyra nakenkillar och det var nemas problemas.



Jag fick även se en sak jag trodde att man bara såg på TV och i filmen "Meet The Fockers". En katt som uträttar sina behov på toaletten!! Rätt som det var hoppar ena nakenkatten upp på toalettstolen, sätter sig till rätta och kissar! Katterna i detta hushåll har ingen sandlåda utan alla gör ifrån sig på toaletten! Så jäkla häftigt!

Jag som bara skulle mäta Jackson snabbt och sen åka hem igen, stannade i 2 1/2 timme. Vi pratade hundar, katter, drack te och hade trevligt! Det blev verkligen en trevlig kväll med några för mig helt okända människor!

Behöver du nya kläder till din hund (eller barn) så rekommenderar jag verkligen Annette (b.ov-kläder). Hon är jättetrevlig och syr en massa fina saker!

Vill Du ha hennes nummer så mejla mig då jag inte vill lägga ut det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0