Blåsväder!

Idag blåser det storm i Skåneland. När jag rastade dogsen nu ikväll så höll jag på att flyga i backen av vinden! Jackson åkte som en vante i vinden! Ett träd hade knäckts och lagt sig rakt över Hammars väg (där vi bor) och rätt så tunga trädgårdsmöbler vi har på gården hade flygit över ett buskage och ner på en grusväg!

Nu står jag och väntar på tåget för att att ta mig till jobbet och alla tåg är försenade. Vid Hyllie station blåste det så mycket att jag o Jim inte kunde runda hörnet vid Pressbyrån! Det gick helt enkelt inte!

Nu får dogsen hålla sig hela natten för detta väder vill man inte gå ut i!

Jag har fyllt några petflaskor med vatten utifall att det blir strömavbrott hemma....


Kommentarer
Postat av: Lena

Hur tänkte du nu, vatten om strömmen går???

2011-11-27 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0