bloggen

Jag har börjat ändra lite på bloggen och har än så länge bytt ut bakgrunden sen ska bara resten fixas till.
Vad tycker ni om bakgrunden? Jag fick idén härom dagen men jag har inget fotoprogram på datorn så Nina fick instruktioner om hur jag ville att det skulle se ut och hon lyckades få bakgrunden precis som jag ville ha det!!! Hon satte ihop fyra bilder till en och ljusade den lite sen så satte jag in den här som bakgrund. Tack Nina för hjälpen!!

Så här ser bilden ut som jag har som bakgrund:



Det enda jag inte vet om jag gillar är bilden på Jackson när han sover för man ser nästan bara pannan på honom....Det är en jättefin bild men jag vet inte om jag tycker att den passar in....Jag kanske byter ut den mot en annan jag har i åranke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0