Mer höst...

Idag var jag i stan och gick omkring lite med dogsen. Det är kul att förnya sig lite och inte alltid gå på samma ställe. Vi gick runt mycket i parken som ligger vid stadsbiblioteket (kommer inte ihåg vad den heter nu, kungsparken?). Vi strosade omkring i tre timmar!

När jag var i parken tänkte jag på hur mysigt det är med höstens alla färger (men kylan gillas inte!). Jag tog lite foton med min iPhone.






Mina sötnosar!






Malmö stadsbibliotek


Malmö stadsbibliotek








Jag gick in en sväng på Zara. Lakrits sitter fint i väskan och Jackson somnade till slut i famnen....

Kommentarer
Postat av: Momo

Instammer, harliga hostfarger. Fina foton. Kramisar from ett varmt och soligt SoCal, men blasigt p.g.a. Santa Ana vinden.

2011-11-02 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0