Promenad med frallan Benson


Detta är franska bulldogen Benson, en lugn och härlig kille.

Igår träffade jag en gammal vän som var i Malmö och hälsade på. Hon hade med sig sin Benson. Jag och mina killar hade aldrig träffat honom tidigare. Jag och Christel tog en promenix på ca 1 1/2 timme längs med Ribban. Innan vi träffade Christel och Benson så hade jag och Svarteman ett samtal om hur han skulle bete sig och han lydde mina uppmaningar! Lakrits var snäll och trevlig mot Benson och morrade inte alls och visade inga tecken på att vara hanilsk!! De gick så fint brevid varann och Benson verkade tycka om Lakrits, han följde efter honom hela tiden.



Benson leker följa Lakrits...







Jackson var inte så värst imponerad av benson och ville helst hålla sig så långt ifrån honom som möjligt...

Vi ska träffa Benson och hans matte om ca tre veckor igen då vi är i Stockholm, för en promenix i Tyresö.

Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Vilken fin fralla och vad skönt att killarna gick så bra ihop. Jag känner igen problemet, mina killar har också lite svårt för andra hanar.

2011-11-22 @ 10:23:41
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: Momo

Va skoj att doggarna funkade ihop och att ni hade frint vader och en harlig long promenix.

Hello to Christel from me next time U see her!



Fina mys bilder pa de nybadade Underbarheterna, Love from Momo.

2011-11-22 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0