Shopping

Egentligen var det tänkt att jag skulle till skogen med Nina och lägga blodspår idag. Men jag var alldeles för trött för detta! Helgen som varit har jag jobbat och det har varit tre mycket krävande nätter på ortopeden! Jag är totalt utmattad! Stressigt, knökfullt på avdelningen och många sjuka och förvirrade patienter med smärtproblematik har tagit ut sin rätt på min ork (och rygg). Jag gick av mitt nattpass imorse och sov 4 1/2 timme innan jag vaknade av att jag var kissnödig....sen blev ju killarna det med eftersom jag gick upp och störde deras sömn med så då kunde jag lika gärna fortsätta vara vaken....Jimmy var ledig idag så vi bestämde oss för att åka in till stan och äta en tidig middag på Mando. Sagt och gjort! Jag tog dessutom en "stor stark" och snacka om att den satt på rätta stället! Efter maten gick vi till Olséns eftersom jag bestämt mig för att Lakrits också förtjänar ett snyggt täcke inför vinern. Jackson fick ett fint Barbout-täcke förra året och jag ville att Lakrits skulle ha ett likadant. Jag köpte ett likadant täcke till Svarteman, dock lite stort (för långt) men han bryr sig inte och traskade på fint i det när jag provade hemma sen. Såklart började jag titta på en jacka till mig med och fann en Barbourjacka....som jag bara var tvungen att ha! Sen blev Jimmy intresserad och köpte en likadan till sig! Så nu går alla i familjen Åkesson klädda i Barbour!

Nu myser vi allihopa i soffan. Imorgon kommer Linda hit med sin cowboy och ett gäng hundar. Vi ska äta hemmagjort pizza och titta på American Hoggers.

 
Jag och dogsen i våra fina Barbourjackor!!


Kommentarer
Postat av: Bibi

Jättefina jackor på jättesöta vovvar.

2011-11-16 @ 08:04:54
Postat av: Christina

Jättesnygga jackor!

Fina hundar du har också! :)

2011-11-16 @ 20:47:07
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0