Änglavakt!

Idag hade jag och Jackson änglavakt! Idag var det nära ögat att jag miste min kära Jackson. Hans koppel fastnade i hissdörren när den stängdes och hissen började åka ner.....jag fick panik och försökte öppna dörren men det fanns ingen nödstoppknapp. Jag fattade mig snabbt och fick av Jackson kopplet i sista sekund annars hade han blivit hängd! Vi bor på 3e våningen. Jacksons koppel fastnade i hiss-schaktet och jäklar vad det lät när hissen åkte ner. Jag kunde sen fiska upp kopplet men det var söndertrasat och förstört. Nu har jag lärt mig en läxa som jag aldrig gör om igen: håll koll på kopplet i en hiss! Jag hade även med en massa resväskor och soppåsar så det var mycket att hålla reda på när vi skulle åka ner med hissen. Dörrarna går igen så snabbt....

Hade Jackson blivit skadad eller ännu värre omkommit idag så hade jag aldrig förlåtit mig själv!


Kommentarer
Postat av: Lena

Huuuu vad hemskt. Skönt att allt gick bra. Kramar från Lerberget till er båda

2011-10-14 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0