Gråmulet

Idag är det verkligen gråmulet ute. Jag känner inte ens för att sticka ut näsan utanför dörren, brrr! Idag tar jag och dogsen "slappedag" och är inne och myser så det blir inga spår eller långa promenader. De får sysselsätta sig med sina "pipisar" inne. Vi möblerade om i lägenheten igår så nu ser det mycket större ut och det blev mer plats för hundarna att springa på.

På lördag är det chihuahuaträff hos Chizan´s kennel i Hyllie för mig och Jackson. Lakrits den lilla bråkstaken får stanna hemma (han går inte ihop med alla hanar...). På kvällen är det halloweenfest som ska bli sååå kul! Nästa helg är det utställning i Växjö för mig och Lakrits. Kul! 121 anmälda bland långhåren så jäklar vilken konkurrens!


Tänker tillbaka på den varma och soliga sommaren. Här är jag och dogsen i pappas gummijolle...vi rodde in i land för att killarna skulle få "lätta på trycket".

Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Gud vad mysigt med en sommarbild! Önskar att sommaren var här drömmer

2011-10-26 @ 15:32:49
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0