Lakrits ar tillganglig for avel

Min lilla Lakritsbit, Enbacken My-Black-Sweet ar tillganglig till avel med passande tik (endast SKK registrerad).
Ar du intresserad av honom sa mejla mig pa [email protected] eller ring 0708-857135 (ar i USA fram till 7/10 sa ring nar jag ar i Sverige igen). Beratta om din tik och skicka mig bilder.

Lakrits:
Reg.nr s52087/2008
Patella ua
Meriter: BIR valp, Ck, CACIB, MH-beskriven
Tander: tangbett 6+6
Fontanell: helt stangd
Farg: helsvart, LH
Lakrits ar en valdigt livlig kille med mycket spring i benen. Han alskar att leka och vara ute och rora pa sig. Han ar lattlard. Inga vaderforhallanden stoppar Svarteman, han ska ut anda. Han har tjock, fin pals och fryser sallan. Han har mycket motor. Alskar att spara och trana agility.
Lakrits
Lakrits pappa Bobbi (Shananas Cross the Country)
Lakrits farfar Leroy
Lakrits som valp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0