Muttluks

Idag har jag inforskaffat mig ett par hundskor infor vintern, till Mr Jackson. Defenitivt den basta investeringen pa denna resan!!!Dyra som pocker men det ar min alskling vard!! Inkopta i Ventura, Kalifornien. Han har sadana besvar hela vintern med koldkramper i tassarna. Dessa ar av hog kvalitet med mockasula och 3M tyg. De ska vara vattentata. Modellen heter Muttluks All weather och ar av minsta storleken itty bitty. Jag hade helst velat ha svarta men butiken hade endast gula och jag tycker Jackson passar finfint i den fargen med. Man spanner fast dem med kardborr runt om benet som dessutom har reflex pa! Da syns han bra i vintermorkret. Jag ville ha dessa redan forra aret men ansag mig inte ha rad med dem da jag var student....Sa nu hoppas jag pa att slippa bara pa Lilla Rav hela vintern och ha sma olyckor inomhus for att han vagrar gora ifran sig ute da det ar sa kallt! Nastan sa jag langtar liiiite till vintern nu sa vi far provga dem....



Fran Muttluks hemsida:

All Weather Muttluks  

BUY NOW                                             

All Weather Muttluks provide protection for hot or cold climate conditions. Protects paws from hot pavement, hot sand, burrs, ice, snow or salt.


  •    Self-tightening straps provide a secure fit
  •    Reflective straps for nighttime visibility
  •    Genuine leather soles for a soft flexible fit
  •    Comfortable adjustable stretchy leg cuff
  •    Machine washable
  •    Nylon exterior available in black, camo or yellow
  •    Available in eight sizes - Itty Bitty to XXL
  •    Distinctive, reusable cloth mesh packaging can be used for storing & washing

 


www.muttluks.com




Muttluks All Weather

Good To Know: Muttluks var med och hjalpte till under 11 september i New York. Alla hundar som hjalpte till under raddningsarbetet hade Muttluks pa sig! Las om det har:


http://www.muttluks.com/page.php?pid=13


Kommentarer
Postat av: Bibi

Jag använder dessa också de är superbra.

2011-09-23 @ 09:16:56
Postat av: Nelly och Anders

Åh! Vilken bra grej.



Tack för tipset!



2011-09-29 @ 14:35:22
URL: http://attmopsasig.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0