Saknar mina killar!

Tur mamma har hund for annars hade abstinensen efter mina killar varit enorm! Som jag saknar dem! Jackson som kommer nara och lagger sitt lilla huvud sa tungt mot en och Lakrits som inte bara viftar med svansen utan hela kroppen nar han ser en......
Jag far rapporter om hur de har det och vad de hittar pa lite da och da. De skoter sig finfint!
Jackson skoter sig fint bland andra hanar pa utstallnigstraning med Nina och Co. Lakrits gar undan nar Lindas Micro morrar och spanner upp sig. Duktiga killar!
Lakrits & Co sitter fint for att fa godis. De andra dogsen ar Lindas. Lakrits bor hos Linda nu nar vi ar i USA.
Uppifran fr vanster: Micro, Hicka, Kira, Indya, Mini, Milli och Lakrits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0