Tavling!

Jag har tankt att ha en liten tavling dar Du har chans att vinna ett presentkort pa 200 kr som dras av pa priset av en av mina hundvagnar. Vinnaren kommer redogoras den 12 oktober och presentkortet galler fram till 1 februari 2012.

Tavlingen gar till sa har. Den som svarar ratt pa flest fragor vinner och har flera personer samma antal ratt sa lottas vinnaren ut. Alla svaren gar att lasa i bloggen da jag kommer stalla fragor om saker jag bloggat om.
Mejla svaret till: [email protected]
1. Var ar Mr Jackson fodd?
2. Var gjorde Lakrits sitt MH?
3. Vad heter mamman till Lakrits forsta kull?
4. Hur gammal var Mr Jackson nar jag kopte honom?
5. Vad kallar vi Lakrits for nar han sitter i fonsterkarmen och tittar ut?
6. Vad gjorde Mr Jackson den dag (den dagen jag kopte honom) han kom hem till oss?
7. Vem ar Mr Jackson's absoluta favoritkompis?
8. Jag hyrde en lagenhet i en annan stad da jag hade praktik i min utbildning. Vilken stad var det?
9. Vad jobbar jag som?
10. Vad heter de tva gra chihuahuorna jag brukar passa?
Lycka till!!
/J

Kommentarer
Postat av: Lena

Kan svaret på många men ska ingen hundvagn ha så jag avslöjar inte svaren :)))

Hoppas att ni har det bra däröver och att killarna inte saknar er för mycket.

Kram

Lena

p.s Hälsa mamma att hon åker och hämtar Lill Lakrits han kan inte sitta där i en bur. Strunta i vad maken säger och hälsa från mig :))))

2011-09-14 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0