Hej då!

Nu har Indya fått komma hem till matte och husse igen. Hon skötte ypperligt under dessa 5 dagar vi passade henne. När vi var ute med henne gick folk långa rundor kring oss och tittade förskräckt på henne fast att mina små monster skällde som galningar på deras hundar.... Inte brydde de sig om mina monster utan tittade på snälla Indya som gick fot tyst och lydigt....men jag förstår dem, hon ser ju lite "farlig" ut och pit bullens rykte är ju inte den bästa... Men Indya är underbar på alla sätt och både jag och Jimmy hade önskat att hon var vår...

Här är trion när de väntar på godis:



Kommentarer
Postat av: Fanny

otroligt vacker är hon!

2012-04-11 @ 14:28:34
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0