Malmö valp

Någon som ska till Malmö Valputställning??
 
Jag kanske ska!! Fast jag ska inte ställa hund utan sälja hundvagnar! Det är i alla fall en tanke jag och min man har, att vi ska ha en monter där med alla vagnar så man kan titta och provköra med sin vovve i och sedan förhoppningsvis köpa en till förnämligt mässpris. Dockmåste jag ska först se vad det kostar att ha en monter där och om det kan löna sig...Kul hade det i alla fall varit och jag hoppas att det inte är allt för dyrt för är det bra priser på utrymmet/montern så ses vi där!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska ställa min valp, hade varit kul om du ska dit och ev sälja så man kan kolla in vagnar =), lättare när man sätt dom live

2012-08-09 @ 18:00:17
URL: http://sandtrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0