Regnskydd till hundvagnarna!

Nu äntligen är regnskydden på väg hem till mig!! Hela sommaren har jag väntat på att de ska komma. Jag beräknar att ha dem hemma i nästa vecka, slutet av augusti.
 
Ni som är intresserade, hör av er! Jag kommer att ta med mig ett par till Sofierohundutställning i Helsingborg lördag 8 september (om inte bebisen behagat titta ut då). Ni finner mig i chihuahua långhårsringen. Titta efter en gravid tjej med en kolsvart långhårig hane =) Hittar ni inte mig så ring! 0708-857135
 
Regnskydden kostar 300 kr och passar buggy comfort (lufthjul och plasthjul), buggy precious, buggy first class.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Halloj!

Jag tänkte iaf prova ett på min vagn, om det skulle gå för sig?
Vet att du provat på din gamla, men vill testa själv och se hur tight det blir...
=)

Svar: Prova på Sofiero? Jag tar med mig några skydd dit. Om jag inte själv kan komma så skickar jag både Lakrits och regnskydd med en kompis./J
Dogomania

2012-08-24 @ 20:40:21
URL: http://minochellas.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hej igen!

Ok!
Kanon!
Vill ju gärna se först hur tight och besvärligt det blir att ta på innan man löper ett, eftersom det inte är gjort för min vagn...
Jag lär ju iaf känna igen dig, eller om inget annat så Lakrits förhoppningsvis! =)

2012-08-28 @ 10:40:08
URL: http://minochellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0