Tusan oxå!

Jag hade fixat så att Lakrits skulle få gå viltspår öppenklass i slutet av augusti men idag tog jag beslutet att inte göra detta. Lakrits haltar fortfarande av och till och skrek imorse när jag torkade hans tassar. Dessutom känner jag mer och mer av foglossningen och igår fick jag ta panodil på kvällen då det inte kändes bra alls.... Det är bättre att inse sina begränsningar och avstå än att chansa.... Jag måste ta det lugnt nu så Lilleman inte riskerar att födas för tidigt...han är ju beräknad om en månad och 10 dagar....
Vi får helt enkelt vänta tills efter Lileman tittat ut och så får jag ta med någon som kan passa honom medan jag går spåret med Lakrits.


Kommentarer
Postat av: Mimi

Bra beslut JenniPenni!

2012-08-15 @ 17:19:36
Postat av: Momo

Momo e rädd om sina älsklingar , bra att Du går viltspåret senare i höst JenniPenni.

2012-08-15 @ 17:22:35
Postat av: Matte till Paris

bebisens pappa kan väl passa när du går spår med Lakrits?

Svar: Jo, men han är inte så intresserad av skog och mark...har kompisar som hellre följer med./J
Dogomania

2012-08-22 @ 21:30:07
URL: http://mendoca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0