Billigare frakt!!

Igår hörde jag med Posten vad det kostar att skicka Buggy Comfort. Det kostar 280 kr! Alltså ca 100 kr billigare än bussguds! När jag började skicka hundvagnar var bussgods billigare så därför har jag fortsatt skicka med dem men nu är det defenitivt Posten som gäller! Dessutom så kommer vagnen fram dagen efter om jag skickar den före kl 18:00.

Det känns väldigt roligt med vagnarna, de säljer bra. Vissa vagnar har jag inte ens hunnit uppdatera lagerstatusen på innan de sålt slut igen... Kul! Nu har jag dessutom bara 1 regnskydd kvar så jag måste få hem fler....hade ju tänkt att ha detta till min vagn....

Nu något helt annat:
Tack Mirelle, jag ska testa detta med morotspurén nästa gång! Jackson var lite svag den dagen men är helt återställd nu!


Kommentarer
Postat av: Mirelle

Skönt att höra :) De är tuffare än vad man tror dem små.

2012-02-17 @ 12:35:43
URL: http://www.123minsida.se/lillpinglans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0