På väg hem

Nu är vi på väg hem mot Lund och Malmö/Limhamn. Lilla Minja sussar söt i mitt knä. Svansen går som en propeller så fort han får träffa de andra dogsen och när jag sticker fram handen lyfter hon sitt pyttelilla bakben för att bli kliad på magen. Det ska nog bli en bra vovve utav henne.

Vi kom kom i säng strax efter 2 inatt och det var länge sedan jag längtade så mkt efter en säng som jag gjorde inatt. Vi var helt och totalt utmattade! Jackson aka Mysmannen sov tätt intill matte i natt ;)

Idag fick hundarna springa av sig rejält innan det var dags för bilresa igen! Lakrits var helt fascinerad av kaninerna på gården. Jackson jagade katterna. Lakrits hittade en lekkompis i collien Nicko. Jäklar vad de lekte och Lakrits jagade honom runt på gården med juckmeister Jackson hack i häl, som endast hade ett mål: att jucka på lillebror! Jäkla hund!

Ikväll är det föreläsning i Arlöv om viltspår som står på schemat. Hoppas jag orkar bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0