Paket från USA

Idag kom det ett paket från mamma i USA. Som vanligt fick Svarteman öppna och sakerna innuti uppskattades av både mig, Jimmy och Lakrits. Jackson försökte oxå vara med på ett hörn och öppna men var mest intresserad av att rida på Lakrita...... ;/


Tyggben i form av kycklingklubbor. Mums tyckte Svarteman som mumsade i sig sitt på tre röda...


Mitt och Jimmys favoritgodis! jag har redan mumsat i mig 1 1/2....det är som en omvänd Snickers fast utan choklad....lite svårt att förklara men gott är det!

Så här öppnade Svarteman paketet, lika ihärdigt som alltid. Klicka bara på länken:
http://s270.photobucket.com/albums/jj100/hss08112/?action=view&current=1cf8737b.mp4

Kommentarer
Postat av: Momo

Ha,ha,ha, "Svarteman" e da en riktig hejare pa paketoppnande. "Storebror" vill oxa va' me', men tji fick han denna gangen....



Vi e glada att ni gillade "Alla Hjartans Dags" innehallet

Kramar from Momo, Mr Tom & Jackie Girl woff woff.

2012-02-10 @ 06:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0