Roadtrip!

Nu har jag bara några timmar kvar på jobbet sen är det dags för en roadtrip med Linda och alla dogsen upp till Mora och kennel Mini Fashion! Linda hämtar upp mig direkt efter jag slutat kl 07:20 sen bär det iväg! Killarna sover hos henne inatt och jag hoppas det har gått bra. Jackson har aldrig övernattat hos henne för men Lakrits var där i somras. Tydligen så ägnade de kvällen åt att pinka in sitt revir i hela hennes lägenhet :P Tack gode gud för pinkeskydd....

Bilresan beräknas ta ca 9 timmar och jag planerar att sova det mesta av tiden =) Vi övernattar i Jönköping hos en faster till Linda och fortsätter resan hemmåt på tisdag.

Anledningen till vår lilla roadtrip är denna söta dam som är åtta veckor (yngre på fotot):

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0