En aktiv helg

Denna helgen har verkligen varit aktiv! Jag är helt slut i benen!

Igår åkte jag och dogsen till Skryllegården och gick en mil! Jag gick i rask takt och det tog 1 timme och 45 minuter. Hundarna fick springa för att hinna med i mitt tempo! Lakrits han gick nog mer än en mil för han sprang fram och tillbaka och nosade på allt, pinkade in sitt revir och rullade sig i diverse "underbara" dofter...


Jackson i Skrylle


Lakrits sitter fot.


Efter promenaden så åkte vi och hälsade på kompisen Malte, en västgötaspets. Lakrits och Malte jagade varann som tusan och jag förstår inte hur han kan orka efter den långa promenaden men oj vilket tempo de höll!


Lakrits och Malte, två killar som tycker om att leka!



Idag tog vi en sväng till Saxtorpssjöarna med min kompis Angelica och hennes labbe Tindra. Vi gick en promenix på ca två timmar. Angelica hade matsäck med sig och bjöd på äggmackor och varm choklad. Mysigt!!



Lakrits och Tindra


Tinderin


Saxtorp


Nu ligger vi alla fyra i soffan och slöar efter en mycket god middag bestående av oxfilé och rotfrukter i ugnen.


Mr Jackson säger nu god natt!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja, dina två övre inlägg bestod av ämnen berörde mig... =)

Beklagar om det ställer till det för dig, Jenni.

Det är inte min mening.

Jag håller med dig helt och hållet i båda fallen.

Men, det var inte det jag ville skriva om här...

Saxtorpssjöarna, ja, där var jag en del och vallade hund när jag bodde i Landskrona. Där är ganska fint.

Synd att du missar även denna föreläsningen!

Kul att du ska till USA iofs, men du missade förra också. Typiskt!

=)

Får hoppas att det dyker upp fler, men just Per Jensen är det verkligen synd att du missar.

/J

2012-01-16 @ 00:53:04
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0