Apport

Jag köpte en apport till Lakrits på utställningen i Tvååker. Som jag har letat efter en sådan i chihuahuastorlek! Äntligen hittade jag en! 100 gram väger den, kostade 45 kr. De fanns i massa färger men jag valde den som syns bäst. Den flyter i vatten med så blir perfekt för lite träning på stranden.
 
Lakrits tycker att det är jättekul att apportera. Jag testade den innan jag skulle till jobbet och han var så ivrig att han inte kunde vänta att hämta den när jag gav kommando utan han tog den så fort jag kastat iväg den. Han var så söt när han sprang omkring med den i munnen! Nu ska vi träna på att sitta still med den i munnen, får se hur det går....hämta den på kommando och ge mig den i handen går jättebra i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0