Grillparty

 
Igår hade Nina och Patrik grillkväll hemma hos Ninas föräldrar. Mysigt! Tyvärr hann jag inte stanna så länge eftersom jag skulle jobba natt men jag hann precis få i mig en hamburgare och sen köra till jobbet. Vi var ett trevligt gäng med både två- och fyrbenta. Jackson och Lakrits var kära i Holley eftersom hon var på dag 2 i löpet. De var henne hack i häl hela kvällen så stackarn fick inte vara i fred. Så kul alla dogsen hade i trädgården där de sprang benen av sig (Malte, Jackson, Lakrits, Shelby och Holley).
 
Eftersom Nina fyllde år dagen innan så hade jag med mig en liten present: två klövar. Nu slipper hon spåra med en halvt uppäten rådjursklöve med ett antal frakturer på...Jag kunde inte komma på något bättre så där i all hast...
 
Holley var uppklädd med en rosett. Malte hade röd fluga.
 
 
 
 
 
Vad du luktar gott Holley...
 
Vi är sååååå kära!
 
Svensk sommar i ett nötskal: grillning under ett parasoll
 
 
 
Jackson vaktar sin "flickvän".
 
Ninas "fina" present
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Grattis i efterskott Nina! Lycka till med spårningen o ha en fortsatt bra sommar, fast med sooooolsken! / Lena o Jackie girl.

2012-07-15 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0