Mammagris

Jackson är så härlig! Han är en riktig mammagris och en trogen följeslagare! Han vill alltid vara där jag är. Är jag i badrummet och gör mig iordning så är han med och ligger på golvet och myser. Går jag ut i köket så är han där....Men det är inte så att han blir alldeles till sig om han inte får vara där jag är och står och kraffsar på badrumsdörren om han inte får komma in. Är dörren stängd så lägger han sig bara utanför.
 
Häromdagen var jag i badrummet en bra stund. Först duschade jag och sedan vek jag en massa tvätt och mammagrisen var vid min sida hela tiden och höll koll så jag vek allting på rätt sätt =) Jag var bara tvungen att ta ett foto. Jag zoomade in spegeln som stod i hallen utanför badrummet...
 
Love you Mr J!

Kommentarer
Postat av: Bibi

Ja min nasse är nästan likadan han kan verkligen stirra på mig vi älskar varandra så mycket. Jackson är supergullig...

Svar: Visst är det mysigt? För mig är Jackson så speciell men det kan ju bero på att han är min första hund med.....så speciell att vi antagligen kommer döpa vår son efter honom =)
Dogomania

2012-07-05 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0