Pyssel

Jag har "scrap bookat" lite ikväll.  Det är så mycket trevligare att samla alla fina minnen på detta vis istället för ett traditionellt fotoalbum.  Jag fyllde ett helt album och nedan är några bilder av det jag åstadkommit. Hundarna låg nedanför bordet på en bädd och tuggade ben. Jimmy jobbade sent då vår GMC rasat i växellådan så jag var hemma själv ikväll och passade på med lite pyssel. Mysigt!
 
Tv: Jimmy, jag och Jackson på pappas båt, 2011. Th: Jimmy och jag på vår bröllopsdag, 2012.
 
Mr Jackson. Love you!
 
Jimmy fotar flygplan från flaket på cin chevvy pick up, 2012.
 
3 av 4 brorsbarn med lånehunden Gangster (Tiny warriors Big Gangster of Mine, som fortfarande är till salu!)
 

Kommentarer
Postat av: Momo

JenniPenni, Du är jätte duktig som fixar o trixar med allt Scrap Book stuff! Alltid lika roligt att titta o minnas i dina böcker...!!!!

2012-07-13 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0