Sommar och sol

I fredags var jag på stranden med dogsen och Linda. Efter ett tag började det blåsa en del så vi frös och då förflyttade vi oss till en kompis trädgård och pool. På stranden lekte jag med Lakrits och kastade apport och boll till Indya. Efter denna dagen var hon helt slut och somnade hemma hos matte och husse på en gång.
 
I Peters trädgård blev det bad i poolen, grillning och trevigt sällskap. Dogsen hä´öll sig på säkert avstånd från poolen....
 
Indya (när ska du få flytta till oss på heltid??)
 
Mr J
 
Tjockismatte med Svartemannen...
 
Det är tröttsamt att vara på stranden...killarna håler ihop i vått och torrt!
 
Mr J simmar
 
En styck lakritsbit
 
Det är kul när matte kastar vatten-KONGen tycker Lakrits!
 
Indya med sin apport som hon fått av mig
 
 
Poolmys. Vissa av oss glömde solkrämen och blev knaperstekta.....

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill inte Indyas matte och husse ha henne..? :)

Svar: Jodå, hon är högt älskad. Vi passar henne ibland när de tävlar med sina hästar eller är bortresta. Ibland passar vi henne bara för att vi tjatar om att få ha henne.... =)
/J
Dogomania

2012-07-30 @ 13:31:54
Postat av: Anonym

Helt enkelt så får jag inte ha henne ifred haha :-) skönt för indya att få semester ifrån flocken ibland :-)
Ja Jenni den dagen glömmer jag aldrig Gud vilken bränna jag fick ajaj haha

2012-08-25 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0