***Buggy 5 in 1***

Jag har nu uppdaterat med några fler bilder på buggy 5 in 1 för er som är intresserade utav denna hundvagn. All information och bilder finner ni här till höger under kategorin "hundvagnar/dog strollers.  Jag har själv endast denna vagn till mina två killar och är helnöjd. Den passar våra behov alldeles utmärkt. Väskan är bra att ha i bilen och ska man åka tåg så är den helt perfekt. Vagnchassit kan man då lätt fälla ihop och slänga upp på hatthyllan och så har man väskan i knät eller i stolen bredvid. Dessutom tar varken vagnchassi eller väska särskilt stor plats att förvara ihopfällda hemma.
 
Den är väl inte den bästa hundvagnen för skogspromenader pga de små hjulen men att köra i gräs på en utomhusutställning gick alldeles utmärkt!
 
Just nu har jag ingen buggy 5 in 1 i lager men skulle Du vara intresserad av en så beställer jag hem en. Det brukar ta ca en vecka innan jag har den hemma. För tillfället har jag endast en Buggy Precious i lager.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0